11:51

Skolan är slut för idag och nu är jag hemma. Håller på att värma min sista portion kycklinglasagne i ugnen, måste fixa nån mer mat som jag kan frysa in sen!
Drar till Mattias idag vid 16:30, vi ska äta tacos ikväll! Måste iaf packa lite innan jag åker, och diska typ. Och kanske hinna sova en powernapp om det blir så mycket tid över.
Imorgon drar vi hem till Småland över helgen, ska bli kul att träffa mami och Anna. Hoppas jag hinner träffa Pop också<3



Detta har jag på mig idag. Försov mig lite imorse är var/är megatrött, detta syns ju tydligt på bilden.

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

haha tror du det ;) jaaa så jäkla typiskt! plus att jag är sjuk som ett as också, så jag hoppas jag överhuvudtaget kan jobba!

2010-02-17 @ 14:39:13
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0