Älskling det är livet som leker

Godmorgon!
Jag har precis vaknat som ni ser, håller på att göra lite frullis innan jag sätter igång med pluggandet igen.
Inatt drömde jag om Kent<3 Dom öppnade spelningen med "Taxmannen" och jag stod längts fram, Jocke drog en massa skämt som publiken inte fattade och Sami delade ut 50-öringar till vissa. Vaknade och längtade för idag är det bara 11 dagar kvar till deras turnépremiär, men blev samtidigt sur för jag kommer inte kunna stå längts fram den 25e och det suger ju faktiskt ganska hårt. Känner mig typ dålig om jag står längre bak än vid staketet och vet inte riktigt hur jag ska bete mig, knäppt.... På fredagen ska jag gå ensam och är redan i Stockholm så då kan jag stå lite längst fram kanske!

Nu blire frullis och pluggeliplugg och sen kanske bio ikväll!


Kommentarer
Postat av: Marcus

"Jocke drog en massa skämt som publiken inte fattade och Sami delade ut 50-öringar till vissa."



Hahaha, jag skrattade gott åt det, så kul :'D

2010-02-14 @ 11:20:31

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0