Inhale/exhale

Min lägenhet luktar curry. Är det nice eller?
Har iaf lyckats få ner fyra sidor på mitt individuella arbete, dock vet jag inte om innehåller är sådär megabra men har ett par dagar på mig att fixa det. Gick ner på stan en snabbis i eftermiddags. Hittade en nedrans tight kjol på Myrorna som jag köpte för att den var snygg, och så är det stretchtyg så den kanske kan bli lite otightare. Kostade iaf bara 30 pix. Sånt gillar jag. Ikväll äre House<3 Ska dricka lite jordgubbste som vanligt, det är mysigt. Håller på att skriva av en massa recept som jag har på datorn ner i min lilla kokbok, känns bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Curry är nice! Och House med!

2010-02-16 @ 22:00:08
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0