Kent, 25/2

Får väl ta och berätta lite kortfattat om gårdagen;

Jag mötte upp Babie vis Slussen runt typ halv fem innan vi åkte till Globen. Vi hade bestämt att vi inte skulle ställa oss i kön förens runt 18-tiden för vi skulle äta lite innan och så, men innan vi gjorde det skulle vi gå och kolla in vart kön var, så vi liksom visste det. Vi gick lite fel och kom liksom på baksidan av huset tror jag, och när vi står dä och funderar på vart vi ska gå så kommer det en taxi och stannar. Och ur den kliver Jocke, Sami och Martin! Jag blev helt paff, visste inte riktigt vad jag skulle göra typ. Jocke typ sprang in i huset, medan Sami chillade lite och väntade på Martin. Haha snacka om bra start på kvällen eller!
Iaf, Mattias och jag gick och åt på McDonals, innan vi vid kl. 18 ställde oss i kön för dom hade redan börjat släppa in. Jag köpte den där Kent-katt-tröjan också, himla fin! Sen köade vi lite till innan det var dags för insläpp. Jag hade ju liksom räknat med att stå typ längst bak men när vi kom in hamnade vi på sjunde raden så jag var nöjd. Bakom oss stod det några jobbiga fjortisar som jag störde mig på. Den ena typ: "Ska vi hoppa sen när dom sjunger?", och den andra typ svarade, "Alltså nej man hoppar inte...". Hahaha. Iaf, sen börjde förbandet, Camela Leierth. Hon var duktig men ingen peppande förbandmusic precis... När klockan var runt 20:45-20:50 gick Kent på. Underbart<3 Det var så in i helvetes varmt och jag var sjukt törstig men vi stod precis förlångt bak för att kunna dricka, trodde jag skulle dö av törst typ. Efter ett tag hade vi dock puttats/hoppat fram så vi hamnade på tredje raden och jag kunde dricka, det var nog det godaste jag någonsin druckit. Spelningen var bra, en del låtar som "FF", "Kärleken väntar" och "Ingenting" hade dom kunnat skippa, men jag är nöjd, dom spelade ju "På drif?". Efteråt hälsade jag på några forumare, och sen hittade jag ett av Samis pelktrum som han kastade ut i slutet, blev mycket glad!



Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Snygga bilder Sara! :D

2010-02-26 @ 16:37:04
Postat av: Mattias

Skönt att du inte kan stava till en av dina favorit låtar xD, "På Drift" :P



Ses inatt :D <3

2010-02-26 @ 19:37:27
Postat av: Marcus

Så jävla jobbigt när man står lite för långt bak för att få dricka. Hände mig på Depeche Mode i Malmö för 1 månad sedan. Man vill bara skrika: "Släng hit flaskjäveln, NU!!!"



Skratta bäst som skratta sist Mattias, för låten heter "På drift?" om man ska vara petig. Med ett frågetecken, alltså. Moahaha ^^

2010-02-26 @ 22:14:56
Postat av: Hanna

Jag såg dig på tunnelbanestationen när jag åkte förbi typ gullmarsplan! <3



om man ska vara ännu petigare Marcus så står det faktiskt "på drif?", alltså så saknas det ett T och mattias har lite rätt :D

2010-03-01 @ 19:17:29
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0