Lead star

Ligger under min Hello-Kitty filt och kollar på "Ghost Whisperer", det är bra fast också lite ledsamt. Tror jag ska göra jordgubsste snart och sen måste jag packa ner lite saker som jag ska ha med mig till Mattias över helgen.

Och sen har jag kommit på, tror jag, att jag ska köpa lite sånnadär fina småskålar och småburkar av färgat glas från second hand och sätta på min hylla ovanför TVn och sen kan man ha kakor eller muffinsar eller nått annat fint ätbart på dom om man får gäster! Mm tror det kommer bli så alltså. (Och så kan man ha skålarna ute på våren/sommaren när man har picknick<3)

Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Haha, jag är nog en facebooknörd. Letade nämligen efter "Gilla"-knappen här. ^^

2010-02-03 @ 20:06:53
Postat av: Cheapo

Hahahahaha!

2010-02-03 @ 20:13:07
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Kelly

Oeh muffins <3 =P

2010-02-03 @ 22:01:56
Postat av: Ma

Gratta Ansgar på namnsdagen idag, torsdag! Hoppas allt är bra med er!

Ha det bäst, vi hörs!

Kram

2010-02-04 @ 16:16:18
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0