Never die

Nu är jag i Västerås och har varit här i någon timme nu om nån ville veta. Druckit jordgubbste och kollat på "I en annan del av Köping", nu kollar jag på "2 1/2 men". Håller på att kopiera mina viktigaste bildmappar till en annan hårddisk om min skulle dö typ imon eller nått. Blev 56 GB, men måste ha 12 GB till om alla andra mappar ska få plats, alternativt se klart 12 GB film som jag har på hårddisken så jag kan slänga dom sen. Japp så fåre bli. Och så måste jag kopiera all min music också, DÖR om den försvinner! Ska nog sova snart, eller nått. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pandamamman

om du går in på hemsidan igen -> download/donate -> högerklickar på "download for free" och väljer "spara som" så ska du lyckas ladda ner låten utan problem:)

2010-02-08 @ 00:14:50
URL: http://pandamaffian.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0