Only life I know

Lördag morgon. Känns som om det är min tredje lördag denna veckan, bara för att jag typ "fick helg" i onsdags. Idag är det iaf den riktiga lördagen. Igår var Pop och Mattias här och vi kollade på två movies: "Drag me to hell" och "Dagboken". "Drag me to hell" var den knäppaste filmen ever typ, vi fattade inte om det var en skräckis eller en skräckkomedi. Vi tror det var det sistnämnda...
Idag åkte Pop hem runt 11-tiden,vi tillbringade typ morgonen med att lyssna på Kent och snacka om knäppa saker typ som om tvillingar i magen har varsin navelsträng... Efter att Pop åkte hem har jag typ bara  fixat iordning mig lite sådära. Vi ska bara vara hemma idag men kände ändå för tat sminka mig och fixa håret typ. Kan ju vara så ibland.
Nu lyssnar jag på Broder Daniel och väntar på att systeryster ska bli klar så vi ska gå ut en sväng.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vaknade och trodde att det var söndag, jag var helt övertygad om det!

2010-02-20 @ 12:43:00
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

ja det är kul =) hoppas att allt är bra med dig? =)

2010-02-20 @ 15:25:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0