Saker som piggar upp

När jag kom hem från skolan så låg det ett brevpaket på min dörrmatta innehållande:







Två smörknivar, ett läppglans och ett par strumpbyxor!<3 Snacka om att det muntrar upp efter en hel dag i skolan, som förresten inte var sådär himla jobbig, men iaf! :D Tack så himla superdupermegamycket!



Och så har jag en grej som inte muntrar upp sådär himla mycket alls faktiskt:



VAD TUSAN ÄR DETTA????!!!! Blev asförbannad, svor och ville kasta hela burken i väggen (kom dock på att det blev så mycket att städa sen så jag gjorde det inte...)! Om ni mot förmodan inte ser vad det är så är det en konservöppnade från IKEA (den sämsta jädra konservöppnaren EVER!) som har totalfastnat i konservburken och verkligen inteinteinte går att få bort. Har slitet för kung och fosterland men den sitter stenhårt (ser ni också att jag liksom slitet bort kanten på burken och den har ändå inte lostnat! :@ ). Nu måste jag slänga den, vilket inte gör så mycket eftersom jag ändå hade tänkt att köpa en ny.

Nu ska jag läsa tills HOUSE<333 börjar kl. 21. Tror aktiskt att jag ska festa till det ikväll och ta en rostad macka till kvällstéet, men bara om jag pluggat duktigt!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Woho, rostad macka och kvällste! Lyx!

Själv lyxar jag med frallor till mitt te ;p



House kl 21 <3

2010-02-09 @ 19:55:19
Postat av: Rosanna såklart ;)

sorry, det blev yoga;) men planerar muffins imorgon!!



fan vilken sugig öppnare, ibland har Ikea skitgrejer, som deras vågar te.x!

2010-02-10 @ 03:12:17
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Tess

Har också haft en sån från Ikea, men sög den med. Fast jag hade inte samma problem som dig, men den slutade fungera rätt som det var.

2010-02-10 @ 10:36:34
URL: http://killmee.net

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0