This weather

Klockan är redan ganska mycket men jag har hunnit med en hel dal faktiskt! Förs och främst pratade jag med Pop i telefon i typ 55 minuter<3 Så längesen jag snackade med henne, hon har ju liksom varit bortrest i 3 MÅNADER! :O Hon ska gå med mig på Kent den 21a Mars i Göteborg, den spelningen som jag fick biljetter utav papi i julklapp! Kommer iaf bli BÄST, "staketet är vår bästa vän"! Sen ska vi försöka planera in så hon hinner komma till mig innan hon ska till Norge och jobba i April. Jättekul för henne, mindre kl för mig haha! Nu när hon precis har kommit hem så ska hon flytta igen (dock var det ganska billigt att åka tåg till Norge så det känns ju bra!)
Jag har hunnit läsa ut en bok, så nu är det bara en bok kvar, känns MEGABRA! Och sen har jag lekt en låååång stund med Ansgar som nog känner sig lite bortglömd och utbytt mot mina skolböcker. Längtar tills våren kommer och snön är borta så vi kan gå ut en massa i hans sele, han gillar inte alls snön!

Min lilla skrutt-Ansgar<3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad är det för suspekt leksak han har?

Ser ut som en skön mix av panda och gorilla :D

2010-02-01 @ 15:10:54
Postat av: Cheapo

Det är bara en helt vanlig panda som sträcker på armarna ^^

2010-02-01 @ 15:22:53
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Mattias

Mina lilla söt Ansgar! :D

2010-02-01 @ 19:32:44
Postat av: panda

din katt är så himla fin! man blir avundsjuk!

2010-02-01 @ 20:51:04
URL: http://pandawhore.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0