Sundance Kid

Blir helt kallsvettig och darrig när jag kollar på SJ's hemsida och ser asmånga tåg som redan nu är inställda imon mellan Västerås-Sthlm! Hur fan ska jag ta mig till Sthlm?! Jag dör om jag inte kan ta mig dit. Tåg som jag siktat in mig på är iaf änsålänge inte inställd, så jag får väl hålla tummarna jävligt hårt för att just det tåget går. Och jag måste åka tåg då Swebus inte tillåter djur ombord. Överväger att åka redan ikväll.

Hade ränkt att läsa nu på morgonen men efterosm jag har blivit tekniskt efterbliven och blind har jag inte hittat sidan, förens Ida-Lisa smsade och sa vilken det var, och då visade det sig att jag kollat igenom den sidan typ en miljon gånger utan att ha sett att det stod där. Nu ska jag snart dra till the school, så får helt enkelt fortsätta lyssna på Kent, dricka jordgubbste och hoppas att jag kommer iväg till Sthlm imon (bara för det så blir det säkert inget krabb alls, men den chansen är ju ganska liten).

Detta har jag på mig idag iaf:





Kommentarer
Postat av: panda

cute! hur länge är du i stockholm?

2010-02-24 @ 16:43:14
URL: http://pandawhore.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0