Håll ditt huvud högt

Idag har jag nog på mig den kortaste klänning jag äger, men den är fin så jag har på mig den iaf. Jag är megasuperduperaspepp men så råkar jag också veta att det redan sitter x antal hundra personer utanför och köar, så jag ställer redan in mig nu på att jag kommer få stå längst bak. Likabra det, så slipper jag bli så sjukt besviken om så är fallet (vilket jag räknar med, MÅSTE räkna med).

 




Och jag blir så lycklig om dom spelar följande låtar ikväll:

- Vals för satan (din vän pessimisten) --> Troligt att dom spelar


- Nihilisten --> Chansen finns men är inte så stor


- Det kanske kommer en förändring --> Chansen är minimal


- Håll ditt huvud högt --> Minimal chans, det är kanske too much sommaren -08...


Nu är det en timme kvar tills jag ska dra, ååååååååååååååååååååh<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

FAN vad du är häftig.

Kent är kungar. That's it.

Du är snygg.

2010-02-26 @ 00:28:59
URL: http://lisaelinorengman.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jag diggar ditt hår!

2011-02-11 @ 23:55:12

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0