På nordpolen

Idag är det skitkallt ute, och jag som liksom trodde att det skulle bli vår snart. Det verkar inte som om det ska bli det, tråkigt. Jag har ju liksom haft vårkänslor i några dagar nu, för det sitter en massa småfåglar i busken utanför mitt fönster och kvittrar och det är jättemysigt. Och så var det ju liiite sol ute igår också!

Har iaf vart hemma och pluggat idag. Råkade somna och sov i någon timme, så typiskt. Nu känner jag inte för att plugga vidare, men måste läsa några sidor till innan jag ska äta, typ.
Imon är det skola från 9-16, sen står dte på vårt "Rookie-schema" att det ska vara pubrunda imon men vi har liksom inte fått nån info om det så jag vet inte faktiskt.
Borde köpa ett busskort också, typ ett sånt där med typ så att man kna åka 20 gånger eller nått, blir så dyrt att köpa sms-biljetter dom gånger man ska åka buss. Mm det tål att funderas på.


HERREGUD JAG MÅSTE SKAFFA MIG DESSA;


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilka fiiiina! :)

2010-01-26 @ 18:49:14
URL: http://emmaoverstrom.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0