Highway man

Har träningsvärk i min högerarm och i min rumpa efter att Mattias, jag, Stefan och Lina spelade badminton idag. Det var kul och alltförlängesen alltså, och jag vann faktiskt typ två eller tre matcher så blev inte på sådär jättedåligt humör (är annars vääärsta tävlingsmänniskan och blir fett sur om jag förlorar...). När vi kom hem efter vårt lilla träningspass så frös jag megamycket, och fatsän jag låg så nära Mattias jag kunde i soffan, plus en filt och Mattias tjocktröja så slutade jag inte att frysa, inte okej alltså. Sen somnade jag lite men vaknade av att Mattias kittlade mig! Vi har ätit tacos och nu kollar Mattias på "Robinson", jag lyssnar på music och sådära, gillar inte Robinson.
Imorgon ska vi fika på ett fik, och sen kanske göra nått annat. Det är vår sista heldag tillsammans som sambos innan vi blir särbos, usch...

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0