Skrillisar utan piggar

Idag var Mattias och jag och åkte skrillisar i Kungsträdgården. Trots att jag hade på mig underställsbyxor, strumpisar och knästrumpor på benen, och tre tröjor plus jacka så frös jag pretty much. Iaf, vi hyrde skrillisarna och satte på oss dom och när jag kom ut på isen så upptäckte jag att skrillisarna inte hade några sånnadära piggar fram! PANIK! Så jag kunde typ inte åka alls bra, såg ut som en skitdålid nybörjare, tillochmed småkidsen åkte om mig, det var pinsamt. Men i slutet gick det bra och jag kunde åka lite snabbare än innan, så då var det kul!
Efter vi åkt klart så skulle vi gå och fika, men fiket vi gick till hade typ ingenting gott, och det som fanns hade en massa nötter på sig så jag kunde iaf inte äta det, TRÅK! Bestämde att jag skulle baka muffins hemma som vi skulle fika på kvällen, mmm. Vi gick till tunnelbanan för att åka hem, jag var jättehungrig och blev en massa tjurig så då var jag inte så kul typ, hehe. Det är väl typ det som har hänt idag. Känns förövrigt som fredag idag spå känns lite tungt att jobba imon. Börjar dock inte förens 12, och slutar vid 16 såatte, ska inte klaga!

(Och så har jag börjat bli så meganervös inför skolstarten nästa måndag, mår lite illa när jag tänker på det. Mest för att jag är orolig för att jag inte ska hitta till salen där vi ska ha uppropet och för att jag inte har en aning om hur uppropet går till. Sen bara för att spä på det hela med så himla onödiga saker så har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig, typiskt mig alltså. Iaf, ska cykla och kolla in skolan på lördag. Om den är öppen och om jag vågar ska jag gå in och kolla upp vart Omega-salen ligger.)

Kommentarer
Postat av: Mica

Nu vet jag inte hur det är på din skola men när jag började ett program på högskolan och vi skulle ha upprop, så satt man bara i salen och sa "ja" typ. Hehe. Sen gjorde vi såna lära-känna övningar typ att man var två och två och skulle intervjua varandra och sen berätta om den man intervjuat. Rätt okej :)

2010-01-10 @ 23:49:24
URL: http://flickanmedtvnerver.blogspot.com/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0