Did I hit the wall before I knew which way to go?



Har börjat rycka upp mig lite nu, och förhoppningsvis håller det i sig! Jag borde egentligen sova för jag börjar jobba vid 07 imon. Har ett jätteknäppt pass; jobbar 7:00-9:30, sedan rast 9:30-14:00 och sedan jobb 14:00-21:30. Kul..? Och på söndag jobbar jag 7-17, USCH! Hoppas jag får lite pengar för det iaf.
Försöker klura ut vad jag ska hitta på nästa vecka nu när jag är ledig 5 dagar i rad. På onsdag ska jag iaf till Ullared, men det verkar inte vara nån som vill följa med mig, så därför ska jag kidnappa min lillasyrra så hon får föja med mig. Vill ju inte åka ensam liksom. Och resterande 4 dagar har vi mycket löst pratat om att ta min vän David's båt ut till nån ö, campa och ha det mysigt där. Men det återstår att se hur det blir med det...
Förresten, vilka ska till Emmaboda?
Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: panda

jag ska till e-boda, yä!

2010-07-07 @ 21:00:47
URL: http://blogg.veckorevyn.com/pandawhore
Postat av: elin

jag ska till emmaboda! :D taggad brud

2010-07-11 @ 23:51:36
URL: http://eedlings.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0