Dom sa du är för ung och så är det med det



Kom hem från Ronneby idag. Är riktigt trött och har (tyvär) blivit solbränd, men vi har haft det jättemysigt! Sovit på en ö, åkt båt, druckit vitt vin, badat, snorklat och sånt där himla mysigt. Lovar att visa hur himla mysigt vi hade det, men nu orkar jag verkligen inte lägga upp bilder. Och imon ska jag följa med min familj till Öland och bada med dom, fast jag ska bara ligga under mitt paraply med mammas stora tunkia på mig och gömma mig för solen. Har ju faktiskt bränt mig och har ont! Men sen efter det kan jag visa lite bilder. Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Solbränd? Oh no, men det går över snabbt ska du se.

Undvik bara äckelsolen, under ditt paraply, några dagar :p

2010-07-12 @ 10:19:52
Postat av: lucke

tjabba, allt bra idag? :)

2010-07-12 @ 10:30:03
URL: http://modegrabben.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0