Fffffinaly!

Jag har FINALY fått mitt schema, om än heeeelt omgjort så nu ska jag bara vara ute i hemtjänsten och inte inne på boendet. Min chef har absolut inte alla hästar hemma; hon frågade idag för femte gånge om det var några speciella datum jag skulle vara ledig, och jag svarade för femta gången att "ja, 7-10 juli". Offer liksom... Nu är jag iaf ledig under Hultis, plus att jag kan åka på Emmaboda, ska bara försöka byta bort passet på söndagen så jag kan festa på lördagen. Och så tror jag att jag kan åka och kolla på The Ark+The Sounds konsert i Helsingborg också, hoppashoppas jag kan!
Sämst är att jag inte får den lediga veckan som jag hade på det andra schemat, vilket resulterar i att jag inte kan åka och kolla på Kent i Stockholm och jag kan inte heller åka till Västerås, vilket suger, och så har jag en massa långa pass, typ 7-21:30 med 5 timmars rast i mitten. Menmen, hoppas jag överlever sommaren iaf.

Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Din chef: Hjulet snurrar men hamstern är död ^^ hahah

2010-06-10 @ 17:20:03
URL: http://idastrecklisa.blogg.se/
Postat av: Marcus

Tivolirock också, eller den helgen är körd?



The Ark + The Sounds + Helsingborg = picknick? :D



Delade turer (långa pass med flera timmars rast) suger, men men...

2010-06-10 @ 21:35:49
Postat av: Cheapo

Maruc: Vet inte, jag jobbar söndagen från kl. 07 och framåt, så om jag inte kan byta bort den kan jag inte gå på Tivolirock :/

2010-06-10 @ 21:36:41
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag förstår vad du snackar om. När hon frågade hur mycket jag ville jobba svarade jag precis som förra året "ganska mycket". Förra året var det perfekt, hade en ledig vecka mitt i allihopa, emmabodaveckan och lediga dagar här och var. I år jobbar jag seriöst typ nonstop. Jag kommer gå in i väggen!

2010-06-19 @ 17:45:19

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0