Läget nu dårå!

Sitter hos Marie nu, ikväll blir det party på Kåren! :D
I förmiddags hände värsta grejen! Jag skulle ladda min dator och så stoppade jag i laddaren i kontaktuttaget men då kommer värsta elden ut ur uttaget och TVn, bödrosten och typ allt slutade att fungera! Jag blev typ helt chockad och var ringde mami som sa att detantagligen var en säkring som gått och sa att jag bara skulle flippa upp en knapp som åkt ner, så då gjorde jag det, och så sa hon att jag absolut inte skulle sätta i laddaren igen. Och senare när jag kollade på kontakten så var liksom dom här piggarna som man likso sätter in i kontaktuttaget helt svarta och det såg ut som om lite var borta från den ena piggen. Alltså, HELT SJUKT! Såatte, jag har ingen dator alls förens jag kommer hem på måndag till Småland.

Nu ska jag sminka mig och sen blir det party all night long!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0