Och i ett ögonblick då allt står still så får jag en chans att säga allt det jag aldrig sagt





Hallå alla!
Nu har jag kommit tillbaka hem igen efter Gotland och bröllopet, som förövrigt var väldigt fint och sådär. Jag är jättetäppt i näsan för jag är allergisk, inte alls kul. Och så kan jag nästan inte alls visa upp några bilder sen i helgen för jag har tömt alla jag tog på Mattias's dator eftersom jag lekte proffsfotograf och tog så många bilder att minneskortet tog slut flera gånger. Ska bli spännande och se på onsdag om jag fick nån bra bild iaf!

Om åtta dagar åker jag till Hultis (JAG ÄR PEPP!) och så finns det en på mitt jobb som är så snällis och som hjälpte mig att byta bort mitt pass den 1/8, så JAG KAN GÅ PÅ HELA EMMABODA<333 Jag är happi! Nu ska jag ut och gå en lååång runda och försöka förbränna bort saker jag inte tycker hör hemma på min kropp, men först några bilder som fanns på kompaktkameran sen i helgen:


Såhär såg jag ut på bröllopet


<3


Brudparet går hemåt efter en lång natts festande (kl. var typ 04:45 här)!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Vad söt du var på bröllopet!



sv Tack för tipset!

2010-06-28 @ 19:18:36
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Ha så kul på Hultan och Emmaboda :)

2010-06-28 @ 20:22:43
URL: http://tjelsi.com
Postat av: belle

åh, så fin du var!

2010-06-29 @ 11:14:47
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0