I'm feeling sick

Idag på morgonen ville jag inte gå upp alls. Ville bara sovasovasova. Kom ju upp typ 20 minuter innan jag skulle cykla. Slände på mig kläderna och satte bara upp håret i en toffs. Så kan det bli ibland. Cyklade iväg till skolan och jag trillade med cykeln. Det var lite pinsamt, plus att mina strumpbyxor fick ett hål i sig. Satt in the school och skrev en massa inför ett seminarie, sen förljde jag med mina friends när dom skulle fika, men sen dissade jag och åkte hem. Jag håller på att bli sjuk. Fryser, är megatrött och har ett vakum i huvudet. Plus att jag inte är ett enda dugg hungrig fastän jag inte ens åt frullis. Vill inte/har inte tid till att bli sjuk nu alltså.
Ska bädda ner mig under min Hello Kitty-filt, läsa "Fjärlien i Glaskupan" och chilla idag tror jag.

Idag hade jag och min megahöft på oss detta:

Kommentarer
Postat av: Ma

Aj då! Inte bra att bli sjuk nu...du får kurera dig med te o echinagard, det brukar hjälpa och ta det lugnt!

Ha de gott, vi hörs! Kram

2010-03-08 @ 15:05:48
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/
Postat av: Marcus

Oj, vad ovanligt att se dig i tofs.

Men varför inte, det passar dig faktiskt :O

2010-03-09 @ 11:28:22
Postat av: matilda

åh den där koftan är så himla fin

2010-03-09 @ 22:54:04
URL: http://matildalenne.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0