Kent 20/3

Var på kent igår dårå! Martin och jag kom två timmar innan insläpp men fick schysstaste platserna ändå! Andra raden framför Martin hamnade vi på, så det var ju kalas! Bra konsert var det, Jocke var pratsugen och pratade mer än i Stockholm! Dock var det samma låtlista som på fredagen Sthlm (tror jag), förutom att dom hade bytt ut en låt (tror det var svarta linjer), menmen... Fångade Jockes plektrum efter "Taxmannen", blev glad då!
Träffade en massa mysigt folk, och sånt är ju alltid trevligt, fastän jag blir lite blyg.








Kommentarer
Postat av: Marcus

Träffade du Danne? Jag fick sms. Typ, "Har Sara skaffat ny pojke?"

Nej, jag skulle tro att det är hennes bror. Han bor i Gbg. Hahaha XD

2010-03-21 @ 18:25:50
Postat av: Cheapo

Hahahaha! xD Ja han kom fram och hälsade och typ; Jaha så det här är din brorsa? :p

2010-03-21 @ 23:48:57
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hahaha, då messade han mig iaf INNAN han kom fram.

Tur det, annars hade det kunnat bli lite pinsamt, haha.

2010-03-22 @ 13:07:43

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0