Våffeldagen

Har varit en himla mysig eftermiddag idag. Efter skolan gick vi ner till stan lite, och sen drog vi hem till Ida-Lisa och åt en massa våfflor, matade varandra med glass (skoluppgift faktiskt!), lekte charader och åt cupcakes. Fast det var typ ingen som åt upp hela för alla var galet mätta sen våfflorna. Jag var dock tvungen att slänga mig på min racercykel och cykla det snabbaste jag kunde hem för att inte missa min tvätt-tid. Kom bara tio minuter försent så det var lugnt. Stack till coop och handlade mat, för det behöver man visst, och nu väntar jag mest på att mami och Anna ska komma vid 22 typ!


Jag och mina nya brills. Tror jag tycker om dom.


Ida-Lisa och typ åtta liter våffelsmet


Catti, Kelly oh Marie spelar typ Guitar Hero, fast det hette typ Band Hero tror jag...

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0