Actiondagen #1

Idag på förmiddagen gick jag och Mattias till Hälla och handlade lite. Vi gick visst in på Ikea också och åt lite mat och jag köpte en kruka, innan vi drog in på Maxi. På vägen hem gick på nån liten skogsväg då jag ser ett rådjur i skogen, så vi stannar för att kolla. Sen ser vi några fler, och sen några till... Det visar sig att det är åtta rådjur totalt som står där inne i skogen och typ äter. My man smög efter dom och smygfotade lite, himla coolt! Och när vi kommit en liten bit till ser vi en ekorre bli jagag av två asförbannade fåglar. Då visar det sig att ekorren har tagit lite av fåglarnas fågelbo, haha, ekorren hade hela munnen full med torkat gräs. Fem sekunder senare åker en ambulans förbi i värsta megafarten. Snacka om asctionfylld färd vi hade hem från Hälla alltså.

Ikväll har vi bara chillat och kollat på TV. Och så har jag fotat, gått ut en runda med Ansgar och bakat muffins tills imon. Hoppas dom blir goda...


Kolla, fattar ni hur många dom var eller! Här är det dock bara sju, istället för åtta...



Kommentarer
Postat av: belle

åh, jag älskar rådjur de är så himla fina! var bor du någonstans, är det möjligtvis i närheten av en skånsk skog? :*

2010-05-14 @ 07:38:30
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0