Ett monster underst i en hembyggd våningssäng



Idag har jag faktiskt också varit effektiv. Överraskande! Har iaf tvättat och sen pluggat (cp-bok). Och på eftermiddagen så cyklade jag ner till mina vänner på stan, och så åt vi en glass. Jag åt en annanasglass, som vanligt. Den är både gott, och så är den inte sådär fruktansvärt onyttig, känns som en bra grej. Sen när jag skulle cykla hem och precis hade satt i min ena ipod-hörlur skuttar det fram en tjej och säger att jag har en väldigt fin panda. Jag blev glad men sen tyckte jag att det var pinsamt för jag hörde först inte vad hon sa, hade ju ena hörluren i, så jag typ: "Vaa?" Och sen sa hon det igen och jag typ stod där och såg helt efterbliven ut med med mina hörlurar i handen.
Såhär ser jag iaf ut idag:


Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad är det för ananasglass? Lät gott. GB, kulglass eller annat?



På tal om Hello Kitty (ditt bäddset) så har Netto (av alla ställen) plötsligt massa olika HK-saker inne igen. Såg bl.a. glass, choklad, pennskrin, necessär, klädesplagg (pyamas?), klippbok/målarbok o.s.v. härom dagen. Kom att tänka på bl.a. dig och Mica då, hehe.

2010-05-21 @ 12:23:57
Postat av: Cheapo

M: Det är en pinnglass från GB, 60kcal och kostar bara 10:- Som hittat liksom!

Åh, så himla fint. Men så typiskt att jag inte ska till Siesta s jag kan titta in där :(:(

2010-05-21 @ 17:05:50
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: /M

Netto finns förvisso i andra städer med, tro't eller ej. Åtta å femti, var det va? Schuuupp. Hahaha. Jag dööör, ljuva nostalgi. Jag ska hälsa Siesta och änderna från dig! <3

2010-05-21 @ 23:19:38
Postat av: belle

så himla fin

2010-05-26 @ 08:50:57
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0