I would do anything to make it happen



Idag har jag haft en dålig dag. Vaknade på helt fel sida, och så hade jag bara sovit sex timmar. Inte oki...
Men när jag kom hem från skolan tog jag tag med diskberget som hade bosatt sig på min diskbänk, jag vek in tvätten och plockat undan från golvet och snart ska jag dammsuga och bädda nytt i sängen.
Hade tänkt att baka chokladmuffins tills "True Blood" ikväll (sista asnittet för säsongen btw :(:(:( ), men ångrade mig. Ska nog gå ut och gå en runda innan jag sjunker ner framför TVn!
Känner mig iaf duktig som har fått saker gjort trots en dålig dag.

Kommentarer
Postat av: belle

åh, chokladmuffins <3 det ska jag baka idag bara för det!

2010-05-20 @ 08:20:29
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0