Jag vet du menar allvar, nånting måste undgått min blick



Lite snabbt här dårå. Datorn funkar ibland änsålänge, om än oerhört ostabilt ^^
Idag har jag mest pluggat, så nu kan jag alla artärer och vener som vi har gått igenom i denna kursen, duktigt. Cyklade till Hälla och köpte en borste och en ny leksak till Ansgar, hittade en fin billig klänning på HM som fick följa med mig hem och sen handlade jag lite fil på Maxi, om ni ville veta alltså.
Nu ska jag gå ut och gå prominillis med Marie (heja motionen), och sen skulle vi kanske fika. Imon ska jag plugga en massamassa mer. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: belle

lägg upp bild på dig+klänning+ :*

2010-05-28 @ 19:28:00
URL: http://www.100riksdaler.blogspot.com
Postat av: Marcus

Hoppas att du sparat över det du har på datorn?

Alltså bilder, musik, arbeten m.m. externt?

2010-05-29 @ 11:45:03
Postat av: Cheapo

Marcus: Jag har gjort det men inte allt det nyaste för jag glömde hårddisken hos Mattias... Men som sagt, hoppashoppashoppas den håller i 1,5 veckor till tills jag liksom kommer hem ;P

2010-05-29 @ 11:53:22
URL: http://cheaapo.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0