Hyllan

Köpte ju en hylla igår på ikea och såhär blev resultatet:


1. Först var jag tvungen att måla både hyllan och grejerna mna sätter hyllan på för att dom skulle mactah hyllan som jag redan har uppsatt!


2. Jag satte upp hyllan. Hade glömt hur svårt det var att göra det ensam, men det gick ju bra iallafall!


3. Tadaa! Idag satte jag på grejerna som skulle vara på, plus att jag använde en borrmaskin (!!!) och satte upp krokar under så att jag kunde hänga upp koppar.


4. Så himla tjusigt blev det! Och det är mycket finare nu när det är två hyllor där istället för bara en.

Kommentarer
Postat av: lisa

åh. jättefint! älskar turkost och rosa tillsammans. :) jag vill också kunna borra upp hyllor, men det får vi inte där jag bor. (studentrum) väldigt tråkigt. man hade kunnat spara så mycket utrymme om man fick ha hyllor. haha ^^

2010-11-27 @ 12:29:35
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: hehe jaa. det är inte så svårt som det låter tror jag. hehe. "vetmet" var den jobbigaste kursen. då fick vi läsa om både kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och det var jättejobbigt för man blandade ihop allt. ^__^

2010-11-27 @ 12:34:49
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: Marcus

Tjuuuuusigt hörru!

Och Timo vakar över det hela :D

2010-11-27 @ 15:52:17
Postat av: Anonym

men å så himla fint! jag älskar när folk hänger muggar i krokar sådär, det är så himla fint!

2010-11-28 @ 10:26:07
Postat av: Lisa

värsta fint!

2010-11-29 @ 11:33:45
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ma

Kanonfint!!! Snart klarar du dig utan min hjälp :) fast det är klart det hade ju tagit ett tag till innan du hade fått upp hyllorna om jag skulle hjälpt dig?!Typ till våren....

Kramen gumman

2010-11-29 @ 12:47:38

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0