Plugga? Nej tack!

Saker du gör istället för att plugga inför tentan:
  • Städa! Någon du måste göra tillsist och varför inte göra det nu så du slipper störa dig på alla saker som ligger och skräpar överallt?
  • Diska; samma anledning städningen.
  • Kolla facebook trehundramiljarder gånger; det kan ju faktiskt ha hänt något som du MÅSTE få reda på!
  • Leka med katten. Om han inte är lugn får du ingen pluggro, därför måste han aktiveras (även om katten för tillfället sitter lugnt och stilla i fönstret).
  • Gå ut och gå. Hjärnan måste ha frisk luft för att kunna orka plugga!
  • Laga mat/äta. Man blir ju faktiskt hungrig av att plugga...
  • Dagdrömma. Jag brukar drömma mig bort till festivaler och önska att det snart vore sommar igen och sånt där så att jag skulle fåk åka på festival. Festival=en miljard roligare än att tentaplugga.
  • Träffa dina klasskompisar för att beklaga dig över hur jobbig det är att tentaplugga!

Jag har gjort allting utom att gå ut och gå (kasst väder och jag fryser) och träffa mina vänner och beklaga mig över dom. Oki, detta känns ju faktiskt inte riktigt okej, haha men jag har faktiskt NOLL plugginspiration och kvalitativ metodteori kan ju faktiskt vara den överlägset tråkigaste kursen ever, så deså!


Skulle ju inte sitta fel att vara på festival och dricka vin ur ett plastglas jut nu alltså!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0