Nu är dom gömda bakom stjärnor




Min utsikt från fönstret när jag pluggar, trevligt!
Och idag har jag även hunnit med en snabbis hemma hos Ida-Lisa för att hälsa på hennes igelkott (och mamma) som var på besök från Norrland. Och omg vad den lilla kotten var helt pluttigt megasöt och hade världens minst tunga och nos och alltign, så himla snuttig! Och sen blev jag även bjuden på fika hos henne, jättemysigt och så där att det regnade ute så det var perfekt väder för sånna trevligheter. Men sen var jag tvungen att åka hem och göra min hjärna till mos, ej lika kul men sånna tråkigheter får man också försöka stå ut med.
Nu har jag iallafall bosatt mig i sängsoffan och ska kolla på TV resten av kvällen, sååååå nice.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0