Vad var det som verkade så stort? Vad var det som kändes så magiskt?



Idag ska jag se på Harry Potter!!! Jag hoppas verkligen att den är lika bra som boken, fast det kommer den inte vara men aaa... Är iallafallis lite pepp och så ska jag få träffa mina vänner igen minus Marie som är sjukis så hon är hemma. Och imon är jag ledig och ska läsa en massa inför seminariet på fredag då jag förövrigt ska fixa till mig och ha på mig fina kläder och slippa gå omrking i uppsatt hår och sådär. Kommer nog bli himla bra. Och sen åker jag till Mattias och ska vara där i några dagar, åh längtar!

Kommentarer
Postat av: belle

hihihi ååå var den bra? ska se den imorgon DÖR

2010-11-18 @ 16:52:11
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com.

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0