Heart in a cage

Soffchillar i Stockholm för tillfället. Vi kollade på film men nu pratar Mattias med sin mami så jag underhåller mig med att läsa bloggar, skriv blogg och lyssna på "The Strokes". Det har typ regnat hela dagen här, så himla opepp. Jag har mest suttit och spelat Sims och såntdär som man kan göra när det regnar.
Och förresten så ska vi på sånhär Halloween-fest på fredag på Kåren men jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till. Kom på igår att det hade ju kanske varit spännande att klä ut sig till Berny Pålsson eller nått sånt där men vi får se hur det blir med det så att säga. Imon åker jag iallafall tillbaka till Västerås igen och då måste jag fixa alla grejer som ska fixas till praktiken om två veckor och det gör mig jättestressad och så plus att jag äger ingen skrivare så jag kan inte ens skriva ut mina papper som måste skickas, så det är ju mindre roligt men jag hoppas det blir kul att komma ut på praktik typ.


Tre bilder från igår:







Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0