Monday you can fall apart

Idag är jag SÅ trött. Hade legat kvar och sovit om det inte varit för en mycket sur Ansgar som skrek högt för att jag skulle komma upp och hålla honom sällskap... Jag har även hunnit med att handmata honom lite (låta honom äta hans torrfoder ur min hand) då han typ inte äter nått alls längre. Känns inte okej faktiskt.
Iallafallis, jag ska cykla till skolan om tio-femton minuter och jag sitter fortfarande iklädd pyjamas så jag borde lägga på några kol så jag blir klar snart. Och i eftermiddag ska vi baka bullar hos Ida-Lisa!

Kommentarer
Postat av: Lillapister

YEAY!! Grattis till mami!! <3

2010-10-05 @ 13:11:41
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0