The plans for the day alltså.

Äter havregrynsgröt. Har läst exempelfrågor som kan tänkas komma på tentan nästa vecka. Denna kursen kan DÖ, jävla kvalitativ metodteori *kräks*.
Ska snart gå iväg till ica och inhandla nödvändiga saker, exempelvis kattsand och en bakpotatis som jag ska ha med mig ikväll till Ida-Lisa. Resten av dagen ska jag ägna åt att städa upp lite här i mitt lilla bo, kanske gå ut en runda med Ansgar om han vill (det vill han inte), fixa mig och sen cykla iväg till Ida-Lisis! Håhåjaja så kul det kommer bli ikväll! Hoppas ni andra som ev. också ska iväg på fest för det alldeles jättetrevligt, eller ja ni får förstås ha det så trevligt annars också.. ^^

Kommentarer
Postat av: lisa

omg. jag har precis tentat av vetenskapsteori och metod... och det var den värsta tentan jag någonsin gjort! >_< så sjukt mycket (svåra) begrepp.

2010-10-30 @ 17:08:11
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: Alexleila

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-05-06 @ 08:01:36
URL: http://alexleila.blog366.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0