Time goes by, yes it flies when you try to catch a star



Livet går sin stilla gång här hemma i Småland. Har precis kommit hem från Mattias efter att ha sovit där inatt, så nu sitter jag och Martin uppkrupna i soffan, dricker te och äter bullar som Anna bakat.
I Lördags kom finaste Emmelie och hälsade på mig en snabbis och vi bestämde att eftersom Mattias nog åker hem under helgen för att göra nått obligatoriskt i skolan så kan jag likaväl åka ner till henne i Eslöv och hälsa på ♥ Jag hoppas det blir så, skulle vara så himla mysigt!


Min finaste och bästaste Pop ♥

Kommentarer
Postat av: Plutten

Att gosa med vänner är alltid underbart :)

2010-10-12 @ 22:23:07
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0