Follow these instructions, do exactly as I do.



Var i stan idag med Anna. Köpte presenter till Mattias systerdotter som fyller ett år, kollat på när mami lämnade blod och sen åt vi pizza. Det var behövligt.
Roligaste/konstigaste/what ever grejen hände när vi skulle kliva på bussen;
Jag: - Hej! Växjö... *Lägger fram 50:- som det kostar*
Busschauffören: - Ska du till Växjö?! :D:D:D:D:D
Jag: - Haha jaa...
Busschauffören: - Jaha, då vill du säkert åka så mycket halv som möjligt..? (Halv= det man betalar när man är under 20 år)
Jag: - Haha joo, fast jag är ju inte halv...
Busschauffören: Hohohoho! *Skriver ut en skolungdomsbiljett=halv*

Haha jag typ, okej..? Alltså schysst av honom, mindre schysst för mig om det kommer på en kontrollant och han/hon ber om att få se legitimation -> Jag får böta 800:-.. Haha, denna gången hade vi tur iaf, och jag sparade tjugo kronor! & imon åker jag till Eslöv och finaste Emmelie ♥   Och idag hade jag på mig detta:




Kommentarer
Postat av: belle

så fin. älskar koftan.

2010-10-15 @ 15:57:56
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com
Postat av: linnea

oh, vart har du köpt skorna?

2010-10-15 @ 20:34:16
URL: http://doingtheunstuck.wordpress.com
Postat av: Nate

Snygg du är! Saknar dig trollunge <3

2010-10-16 @ 20:55:40

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0