Vi är barn från Rödastan, jag vet var vi kommer spöka en dag



Det här har jag gjort idag:


Åt frullis och läste PM inför seminariepluggandet.


Valde kläder (som jag glömde att ta kort på sen ^^ Blev iallafall en hundtasmönstrad kofta och en vanlig svart kjol) innan jag cyklade vidare...


... till Marie för att tillsammans med Ida-Lisa dricka saft och seminarieplugga.


Cyklade hem och åt lite mat- nudlar. Mm studentmaten #1!


Chillat i soffsängen och gosat med Ansgar

Nu ska jag fortsätta chilla, dricka te och sen sova. Imon har jag på nått lustigvis typ heldagsseminarie men jag fattar inte alls hur vi ska kunna fylla en hel dag med detta. Hmm, hoppas vi får sluta tidigare!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fun Light jordgubb, förmodar jag? :p

2010-10-27 @ 21:23:56
Postat av: Cheapo

Sv: Vet faktiskt inte vad det var för saft hon bjöd på, tror det var nått med hallon dock :p

2010-10-27 @ 21:42:57
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. MEN WHHHAAATTT, jag älskar peace, har varit där tre år i rad, man måste bara leva på peace på rätt sätt haha ;) man bor på lugna campingen, som verkligen är lugn och man kan sova, men man har ändå tillträde till stora campingen, så man är där och festar tills man vill få lugn o ro och sova för att orka se alla fina banden som peace alltid bokar. visserligen så har det varit en liten bit att gå mellan festivalområder och campingen men det är inte alls långt :) och sen så är det så skönt att det är i en stad, så man har alltid nåt att göra om det t.ex. inte är några band man vill se än för senare på eftermiddagen. jaa åh du borde verkligen uppleva peace tycker jag :D haha jag borde bli deras promotion-tjej!

2010-10-27 @ 22:19:47
URL: http://somkungmidas.blogspot.com
Postat av: belle

å alltså älskar pandors garderober <3 min ser likadan ut, allt i svart & vitt!

2010-10-28 @ 10:53:34
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com.

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0