Yesterday, Halloween-fest









Vi var hos Ida-Lisa innan och åt+hade förfest och spelade våghals! Det var spännande måste jag säga haha... Och vårt partydjur Twinky var såklart också utlädd (till en mumie), men sen ville hon låna Ida-Lisas vingar och då såg hon ut som en puppa med vingar! Sen drog allihopa utom Catti och Kelly till Kåren för att ha lite party där, och jag blev jätteglad när dom i vanliga fall spelar dålig musik men då spelade dom "Kom igen Lena", så det var ju jättebra! Och alla var helt förtjust i Ida-Lisas outfit och det kom fram en typ japansk tjej och ville bli fotad tillsammans med henne! Och ja vi var inte där sålänge för det var jättelång kö in men vi han med typ nån timmes dans innan det var dags att dra hem och jaa, jag cyklade som vanligt och kom som tur var levande hem utan att ha vält eller liknande. Är fett duktig på att cykla med andra ord hahaha...

(Och ajustdet, översta bilden är snodd från Ida-Lisa, och tagen av Maries karl! Får dåligt samvete om jag inte säger det :p)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh. jo men plugga på bara så klarar du den nog galant! :)



fina ni var! ångrar att jag inte kommer kunna fira halloween. men så går det när man sitter med tentor in i det sista. (statistik och enkätkonstruktion ifall du undrade. haha ;P)

2010-10-31 @ 00:40:33
Postat av: belle

men hahah fiss & å glitterpoparN så himla söt :***

2010-11-01 @ 11:50:20
URL: http://www.etthagnestahill.blogspot.com.

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0