-Schaas för fan!

Haha sitter och kollar på "Linas kvällsbok", därav rubriken. Kan vara en utav dom roligaste filmerna. Jag har förresten äntligen införskaffat mig min mikro som jag fick av mami i födelsedagspresent. Bara ett halvår försent men liksom bättre sent än aldrig eller nått? Invigde den iaf med popcorn, och dom smakade som dom skulle så mikron funkar. Ikväll tvättar jag, och jag har även hunnit med att laga ost&skinkpaj och frysa in i portioner och så har jag skurit ut hål i mikrokartongen och så målar jag den rosa och sen ska Ansgar få sen för han gillar att krypa in i lådor och gömma sig! Hoppas han blir glad.
Imorgon börjar jag inte förens 13:15, soviiis<3 Ska nog hinna gå ut och träna innan också. Och på kvällen blir det party, jag är pepp och längtar! Puss och godnatt på er när ni ska sova sen!

Kommentarer
Postat av: Popsyster

Åhh Roligaste filmen! Stor kärlek på den faktiskt! vad duktig du är som tvättar! :D själv ska jag ta med mej all min tvätt hem imon ;) haha

2010-09-02 @ 21:27:28

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0