Du lever din dröm, i ett band, du lever din dröm



Hejhejhej! Spelar för tillfället Sims men har tagit en lite paus så tänkte jag skulle slänga in ett litet blogginlägg. Skolan gick bra, nu har vi ingen mer föreläsning och nästa fredag är det tenta så jag får ägna hela nästa vecka åt att tentaplugga= tentaångest, gå hemma i pyjamas hela dagen och sånt där trevligt ni vet! Iallafall, vi var på Monki efter skolan och det var en bra Monki tror jag fast den där plånboken som jag har letat efter i varenda Monki-affärer verkar ju inte finnas och jag tänkte liksom att eftersom den här är heeelt nyöppnad så borde den ju finnas där men det gjorde den inte och det tyckte jag inte om. Nu ska jag fortsätta spela Simsi och sen ska jag sova för imon ska vi på frullisshopping på HM!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Kristine

vilken plånbok är det du tänker på? Kanske jag kan fixa en åt dig :)

2010-09-30 @ 00:15:01

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0