Ge mig en vinterdrog.

Kan nu säga att jag sitter på min nya dator och skriver, och det går bra. Än sålänge har den inte gått sönder såatte det känns som om att det kan gå riktigt bra det här! Har precis satt på lite te och sådära, vi sitter och slökollar lite på valvakan och så men det är ganska tråkigt. Och vet ni en grej förresten, jag har en webbis på min dator nu!!!!! Jag är mycket glad över det så därför bjuder jag på en bild där jag ser ut att ha nått slags trollhår men det är bara för att jag precis har tvättat det sådeså!



Omg, love it liksom haha jag kommer att använde sönder denna webbisen alltså.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ta bort datumstämplen på webcamen :)

2010-09-20 @ 10:59:41
Postat av: Popsyster

Ååh jag SAKNAR DEJ!! men snart så ses vi! inte alls så länge kvar ändå :D:D

2010-09-20 @ 15:21:23
Postat av: Lorenzotti - Stil, hår, skönhet, självförtroende och viktiga åsikter

Få LÅNGT hår SNABBT! Kolla in mina tips som inte betyder att du måste lägga ut massa pengar på ett fraiskt, vackert, långt hår!

2010-09-20 @ 18:35:03
URL: http://lorenzotti.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0