Here come the side effects of you

Idag när jag, Ida-Lisa, Marie och Catti var på frullisshopping på HM så såg jag ett par snygga skor, fast egentligen vet jag inte om jag tycket dom var så snygga men jag tror ändå jag tycket det. Iallafall, jag köpte dom inte för det är typ sommarskor eller ja man kan ju iochförsig ha dom på vintern också, men dom kostade trehundra kronor och jag visste inte riktigt om jag hade råd med det eller men nu har jag tänkt på dom ikväll så jag måste nog åka och kolla på dom imon. Det är iaf ett par vita, högklackade skor, öh fast inte ett par pumps.. Äh, suger på att förklara ni får se imon om jag tar en bild. Annars köpte jag inte mycket, en långärmad tröja, ett par svarta bomullstrumpisar och ett partydjur (en hello kitty i leoparddräkt) som jag ska ta med till partyt imon!
Nu mår jag inte så bra för jag har fått magkatarr igen så öh nu ska jag dricka a-fil eller nått för jag orkar inte gå till affären och köpa sånt där man dricker, ska göra det imon.
Puss och hejdå!

Kommentarer
Postat av: catti

dom var sjukt snygga! buy them! =D

åh hoppas du blir bättre till imorn!

2010-09-24 @ 21:14:39
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0