Hope you're happy now

Var i Stockholm igår och träffade mami då som sagt och det var jättemysigt, vi fikade jättgoda muffins och sen gick vi på stan en runda! Och på kvällen så gick hon, jag och Mattias ut och åt på en italiensk restaurang, inte alltid man gör det på en måndag liksom. Sen åkte vi hem och kollade på en movie innan alla somnade.
Och idga var jag tvungen att gå upp jättetidigt (06:00) för att jag skulle åka till skolan. Var mycket trött men sov hela tågresan och så. Och ikväll ska jag beställa en ny dator och den kommer jag kunnde spela sima på<3 Kommer alltså inte ha nått liv såatte haha!


Hade på mig detta!



Mami med sin muffins. Jag har den stora chokladmuffinsen!


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0