Allt värt att veta har du lärt mig, men du säger att jag inte står i skuld.


Tjabba. Är i Stockholm och nu ska jag åka till Mattias och chilla med honom på hans jobb. Och så ska jag plugga lite, icke att förglömma. Och idag är det bara 52 dagar kvar till SiESTA och jag typ omg dör av längtaaaaaan! Vill ha spelschemat också så att man liksom kan lugna sig lite och kika på det och se så att inga bra grejer krockar. Finfint. Nu ska jag packa ner mina grejer som jag ska ha med till Mattias jobb och sådära, såatte, hejdå sålänge.

Kommentarer
Postat av: Emma

så kul att du också ska dit :D tycker du är så fin och jag älskar din blogg och din fina stil :D

2011-04-10 @ 19:38:38
URL: http://pop
Postat av: Emma

så kul att du också ska dit :D tycker du är så fin och jag älskar din blogg och din fina stil :D



Fick inte med hela min bloggadress i förra kommentaren :O

2011-04-10 @ 19:39:26
URL: http://popgubbe.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0