Do, do, do, what you wanna do. Don't think twice, do, what you have to do.


Har tydligen gått och blivit förkyld nu också, liksom känner inte peppen. Är rikrigt trött och hängig, hoppas det går över snart! Imon i skolan ska vi ha ett seminarie och efter det ska vi åka till det nyöppnade ikea't. Jag hoppas verkligen jag orkar följa med, men det återstår att se. Och så ska jag orka städa också så ni ska få se hur jag bor här hemma, haha, när jag nu ska orka göra det ^^ Justde, hämtade ut min biljet idag till The Ark's spelning på stadsfestivalen i Västerås i sommar. Kostade bara 60:- så jag känner mig sjukt nöjd!

Och hahaha, detta är ju så sjukt kul, har sett det ganska många gånger men skrattar fortfarande:


Kommentarer
Postat av: hanna

Åååh, man kanske skulle åka på det där i västerås, var verkligen jättelänge sen jag såg the Ark och det är ju verkligen sista chansen nu. Hade ju varit väldigt roligt :D

2011-04-12 @ 18:44:08
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com
Postat av: Emelie von Panda

ÅHHH! jag älskar den hahahaha <3

2011-04-13 @ 17:49:15
URL: http://ifuckbatman.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0