En s.k. bildbomb;

Onsdags:
- Min finfina lillasyster Anna fyllde sjutton år och detta firade vi naturligtvis. Hon fick presenter och vi hade bakat lite kakor och såntdär till hennes kak-kalas som det bjöds på och det låg girlanger på bordet och hängde ballonger i taket, verkligen kalasigt!




Torsdags:
- Anna och jag åkte in till mami i stan och chillade runt där. Hittade typ ingenting förutom lite saker på Tiger (som har öppnat i Växjö!!!!!) och sen fyndade jag strumpbyxor på Lindex. Och justde! Anna och jag hade vår oligatoriska picknick, och denna gången var det frullispicknick på trädgården, alltså mys!



Fredag förmiddag:
- Hade påskfrullis med min bästaste Pop vid sjön. Jättemysigt och jättevarmt och vi åt ägg och scones och så målade vi på äggen också. Kommer sakna henne, vi ses inte förens i sommar igen ♥


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0