Fame is just our own illusion of what life was meant to be.


Var ju på ikea idag och alltså haha, vi handlade ingenting. Kön var i princip genom halva ikea såatte, vi kände att vi inte pallade stå i kön. Men vi åt iallafall köttbullar för i restaurangen var det ingen kö! Sen handlade vi lite på maxi, och efter det bestämde vi oss för att gå en runda på stan, vilket i slutändan blev en väldigt lång runda. Både Catti och Kelly shoppade en massa men jag hittade ingenting, förutom två gula krukor på Lagerhaus. Blev finfint att ha domi fönstret istället för dom andra rosa krukorna jag haft.

Och sen iallafall skulle jag till apoteket och hämta ut ögondroppar man då hade min läkare inte förnyat mitt recept, så kunde inte hämta ut. Får ringa och förnya imon istället. Och imonkväll äre PARTY. Har provat ungefär hela min garderob efter nått att ha på mig (eftersom jag inte hittade nått på stan), och tillslut så hittade jag en kjol och en tröja som jag bestämde att jag ska ha på mig, ni får se bilder imon helt enkelt. Nu ska jag storstäda mitt lilla bo!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0