It's hard and complicated but I never learned your code.


Känner mig ganska effektiv idag, eller sådär iallafall. Lyssnar på finaste Timo, hoppar runt här hemma och städar lite där och packar lite här och så. Och så ska jag sy, för hand. Jag kan bara sy för hand. Köpte iallafall alla dom trådarna på bilden + nålar för endats tio kronor på Willys, liksom, jatack!

Så, nu ska jag sy min kofta som har blivit lite trasig. Och ett par strumpbyxor också. Händigt värre må jag säga!

(och så är jag väl ungefär som alla andra lite småsur över att spotify typ "nu ska ingen få lyssna på musik längre bara om betalaaaaaaaaaaaaar mohahahahah." Okej kanske inte riktigt så men nästan. Och VARFÖR ska man bara få lyssna på en låt max fem gånger på den dag, alltså det är ju bara aslöjligt, puckon!)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0