Jag vill bara höra dina hjärtslag

Godmorgon/god förmiddag!
Befinner mig fortfarande i Stockholm, åker inte hem förens imon tidigt på morgonen. Men iallafall. Har mycket jag ska hinna med idag men jag känner att jag inte kan börja med det förens jag fått tag på sommarjobbet som jag ska tacka nej till. Har ringt typ tre gånger men dom svarar inte så jag typ, omg panik. Sen, efter det, ska jag plugga, städa/diska, gå till apoteket och hämta ut resterande mediciner (alltså blir nervös. Brukar inte känna av så mycket pollen som jag gör nu den här månaden, utan när björken blommar i slutet på april/början på maj. Är skiträdd för att den också ska vara helt crazy så jag typ inte orkar gå ut eller nått haha *klagklag*), och sen om jag hinner åke in till stan och kolla efter ett par skor åt Anna. Ja, det är väl det. Och ikväll ska Mattias och jag äta tacos ♥ Älskar't!

Bjussar på en bild på mig från festen i fredags också;


squidward-glaset alltså ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

SÖTBOLL

2011-04-11 @ 12:36:19
URL: http://tjelsi.com
Postat av: belle

gud så söt du var på den här bilden. åh.

2011-04-11 @ 22:00:21
URL: http://frankensteinove.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0