Home is where your heart is

Befinner mig just nu nere i Småland hos min mami och min lillasyster och jag typ bara myser. Så himla mys att vara hemma igen! Kom hit vid tio i morse för att vara exakt (alltså började vår resa hemifrån Mattias lägenhet vid 04:45, ej sådär jättepepp haha). När vi kommit hem åt vi den obligatoriska lördagsfrullisen som består av frallor från bageriet, OMG vad jag har saknar det alltså. Och ja, efter frullisen åkte vi in till Växjö och så chillade vi runt där. Köpte inte så mycket, utan ska spara mig för på torsdag ska mami, jag och Anna ha en liten shoppingdag hade vi tänkt! Så detta köpte jag idag:


En kjol från H&M med två små fickor på framtill.


Och sen ett fodral att ha mitt SL-kort i i sommar och till sist ett solglasögonfodral! Åh, tycker SL-fodralet är så himla gulligt.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0