Första praktikdagen

Har haft min första praktikdag idag på ortopeden. Det har gått bra, fast när jag kom dit och skulle börja jobba så gik jag vilse och hittade inte alls till avdelningen, så irrade runt i kanske tio minuter innan jag hittade rätt. Bra start liksom! Iaf,  skulle jag gå med en uska, men hon var skittråkig och jag svansade bara efter henne och gjorde ingenting alls :( så då började jag småprata med en sjuksköterska som jag satt bredvid och vips så fick jag gå med henne, haha, bäst! Så har gjort lite sjuksköterskestuffs idag, typ gett s.c injektioner (sprutor) och gett mediciner och så. Himla roligt!
Imon praktikar jag 7-15:45, så borde onekligen sova nu. Ska bara koka upp lite tortellini som jag ska ha som matis imon.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0